Promovarea „matricii spirituale“ a Bacaului intarzie



Desi au trecut doi ani de la aprobarea proiectului  “Complex cultural Sfântul Nicolae – matrice spirituala a Bacaului”, de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT),   Primaria Bacau nu a reusit inca sa atribuie contractul care vizeaza promovarea principalelor obiective turistice din oras. Licitatia a fost organizata cu o intarziere de mai bine de un an, iar pe 28 august s-a incheiat perioada de depunere a ofertelor. Proiectul este finantat prin Axa 5.3 „Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare în scopul cresterii atractivitatii României ca destinatie turistica”.

Desi initial, potrivit proiectului depus de Agentia de Dezvoltare Locala, valoarea fondurilor europene nerambursabile era de 803 mii de lei, la licitatie, pe SEAP valoarea proiectului este de 715 mii de lei. Din acesti bani se va realiza: „promovarea produsului turistic “Complexul Cultural Sf. Nicolae” si “Ansamblul Curtii Domnesti” (format din Biserica Precista, Turnul si Ruinele Curtii Domnesti) la nivel national si regional prin activitatile prevazute în Planul de Marketing dar si cresterea gradului de circulatie turistica cu minim 5%, pâna la finalul perioadei de implementare a proiectului“, potrivit reprezentantilor ADL Bacau, institutie subordonata Primariei.

Valoarea estimata fara TVA este de: 715.597,5 RON, din care:
1. Servicii realizare studiu marketing privind manifestarile expozitionale în domeniul turismului – 45.050,00 lei fara TVA;
2. Realizare brosuri – 120.000,00 lei fara TVA;
3. Realizare album – 120.000,00 lei fara TVA;
4. Realizare harta – 13.487,50 lei fara TVA;
5. Realizare pliant – 19.652,00 lei fara TVA;
6. Servicii de realizare film – 63.750,00 lei fara TVA;
7. Servicii de realizare spot TV national – 10.625,00 lei fara TVA;
8. Realizare roll up si banner – 7.225,00 lei fara TVA;
9. Panouri turistice si panou de infomare – 21.250,00 lei fara TVA;
10. Distribuire materiale prin curierat rapid – 17.000,00 lei fara TVA;
11. Servicii realizare portal de promovare – 27.430,00 lei fara TVA;
12. Material pentru insert publicitar – 11.475,00 lei fara TVA;
13. Distributie insert – 1.800,00 lei fara TVA;
14. Difuzare spot TV national – 85.000,00 lei fara TVA;
15. Servicii participare târg (închiriere stand) – 27.625,00 lei fara TVA;
16. Servicii cazare – 10.200,00 lei fara TVA;
17. Servicii de transport – 1.487,50 lei fara TVA;
18. Realizare flyere – 2.125,00 lei fara TVA;
19. Servicii de realizare spot TV local – 6.375,00 lei fara TVA;
20. Servicii de realizare spot radio – 4.250,00 lei fara TVA;
21. Difuzare spot TV local – 21.250,00 lei fara TVA;
22. Difuzare spot radio – 8.500,00 lei fara TVA;
23. Servicii organizare eveniment – 29.750,00 lei fara TVA;
24. Servicii organizare eveniment – 35.445,00 lei fara TVA;
25. Servicii de publicitate proiect – 2.150,50 lei fara TVA;
26. Servicii traduceri – 2.695,00 lei fara TVA.

Castigatorul licitatiei trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii si sa aiba experti specializati:

1 Manager de Proiect/expert marketing • Studii universitare in domeniul marketing • Experienta profesionala generala de minim 5 ani. • Cel putin un proiect similar in care a indeplinit rolul de Manager/Coordonator de Proiect.
2. Responsabil de comunicare si relatii cu publicul • Studii universitare in domeniul comunicarii • Experienta profesionala generala de minim 5 ani • Cel putin un proiect similar la care a participat pentru implementare.
3. Etnograf • Studii superioare, absolvent Institutul de Etnografie si Folclor • Cel putin un proiect similar la care a participat pentru implementare.
Experti secundari:
1 Personal culegere date
2. Expert design/grafica
3. Traducator autorizat
4. Fotograf
5. Regizor
6. Editor de imagine
7. Expert IT

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *