Marti, 6 august 2019, la Hotel Intercontinental din Bucuresti, incepand cu ora 9.30, a avut loc un workshop de prezentare a Platformei Livresq, un instrument extrem de util in actuala era informatizata. Platforma Livresq a fost dezvoltata de firma Ascendia, beneficiara a unei finantari de peste 2,8 milioane de lei, din care 2,2 milioane din fonduri UE, in cadrul proiectului „Servicii inovative pentru publicarea, editarea, consultarea si gestiunea online a Manualelor Scolare”.
”Dupa o activitate de proiectare si dezvoltare derulata pe parcursul a doi ani, Ascendia are placerea sa va invite la prezentarea unui produs inovativ, destinat realizarii, editarii, consultarii si gestionarii online a cartilor digitale interactive. Avem speranta ca platforma LIVRESQ va deveni un instrument deosebit de util, folosit nu numai de editori, profesori si elevi, asa cum am estimat la începutul proiectului, dar si de companii si utilizatori individuali, care vor avea astfel ocazia sa adauge o noua dimensiune, interactivitatea, documentelor realizate cu diferite ocazii.
Pentru a face cunostinta cu platforma LIVRESQ va invitam marti, 06 august 2019, începând cu ora 9.30, la Hotelul Intercontinental, Sala Rapsodia, la o prezentare speram interesanta si la discutii cât mai deschise si constructive, atât în sala de conferinta, cât si în timpul prânzului organizat cu aceasta ocazie.
Amanunte privind modul de participare la eveniment gasiti pe pagina https://livresq.com/. Numarul de locuri este limitat!”, se arata in anuntul evenimentului de pe Facebook.
LIVRESQ&ASCENDIA
LIVRESQ este o platforma integrata pentru realizarea, publicarea, editarea, consultarea si gestiunea online a cartilor digitale interactive.
Cartile digitale interactive reprezinta o etapa superioara în evolutia cartii, însa realizarea lor este scumpa si necesita cunostinte IT avansate.
LIVRESQ este instrumentul de care ai nevoie pentru a depasi aceste obstacole, deoarece:
– nu necesita cunostinte IT avansate;
– cu doar câteva click-uri poti adauga elemente interactive cartii sau materialului tau digital;
– te ajuta sa transformi cartea ta clasica într-una interactiva foarte rapid si la costuri foarte mici;
– îti poti edita si actualiza cartea digitala în timp real;
– îti permite sa realizezi o carte sau un material digital interactiv de la zero.
Începând cu data de 10.08.2017, S.C. ASCENDIA S.A. deruleaza proiectul „Servicii inovative pentru publicarea, editarea, consultarea si gestiunea online a Manualelor Scolare” – codul MYSMIS 115616, în baza contractului de finantare nr 89/09.08.2017, încheiat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene – în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operational Competitivitate (POC) – si cu Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale – în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operational Competitivitate.
Proiectul este finantat din Programul Operational Competitivitate 2014 – 2020, Axa Prioritara 2 – Tehnologia Informatiei si Comunicatiei (TIC) pentru o economie digitala competitiva – si contribuie la realizarea obiectivului specific aferent Actiunii 2.2.1 – „Sprijinirea cresterii valorii adaugate generate de sectorul TIC si a inovarii în domeniu prin dezvoltarea de clustere” – prin dezvoltarea si lansarea pe piata a unui instrument TIC inovativ, utilizabil la nivel national, destinat cresterii eficientei si competitivitatii tuturor actorilor de piata manualelor digitale. Astfel, obiectivul general al proiectului este realizarea unei platforme integrate pentru publicarea, editarea, consultarea si gestiunea online a manualelor scolare digitale.
Valoarea totala a proiectului este 2.891.448,58 lei, din care asistenta financiara nerambursabila este de 2.252.920,08 lei – echivalenta cu 79,78% din valoarea totala eligibila aprobata.