O saptamâna de reduceri speciale pentru vacantele din 2020, cu ocazia târgului de turism si a Black Friday, la Paralela 45



Turoperatorul Paralela 45 lanseaza o campanie de reduceri speciale, de pâna la 50%, cu ocazia târgului national de turism si a Black Friday. Discount-urile, cumulate cu cele din Early Booking, lansat înca din luna septembrie, sunt disponibile pâna pe 18 noiembrie în toate agentiile din reteaua nationala Paralela 45, pe portalul turoperatorului, pe site-ul eMag si la standul de la târgul de turism.

Pe platforma eMag, unde Paralela 45 participa la campania Black Friday pentru al doilea an consecutiv, turistii pot gasi pe 15 noiembrie oferte pentru sejururi în Turcia, Grecia, Spania, circuite si vacante cu transport individual.
O vacanta în Antalya, de exemplu, cumparata pâna pe 18 noiembrie, poate costa de la 461 de euro/persoana, la un hotel de cinci stele. Un pachet pentru Heraklion, Creta, costa de la 368 de euro/persoana, la un hotel de trei stele, iar unul pentru Rodos, de la 373 de euro/persoana, la un hotel de patru stele.

“Ne asteptam ca vacantele în Antalya sa fie cele mai vândute în aceasta saptamâna, la fel ca în perioada de Early Booking, care se desfasoara în prezent. Cu tot ce ofera, relaxare, rasfat si adrenalina, în interiorul si exteriorul resorturilor, Antalya este destinatia numarul 1 în preferintele românilor. Avem reduceri de pâna la 50% oferite de partenerii hotelieri turci si zboruri charter în 2020 din 11 orase ale tarii, nu numai spre Antalya, ci si spre Alanya si Bodrum”, declara Alin Burcea, CEO Paralela 45.

Preturile afisate în campania de reduceri speciale au toate taxele incluse. Pe portalul de turism www.paralela45.ro, turistii au la dispozitie si graficul de tarife pentru fiecare hotel, întreg sezonul 2020, si pot alege vacanta potrivita, în functie de buget.
Statisticile Paralela 45 arata ca în perioada de reduceri, fie ca e Early Booking, Black Friday, târgul de turism ori campanii individuale de promotii, cele mai multe vânzari sunt facute de turisti cu vârsta între 24 si 50 de ani, bine informati despre destinatie. 70% dintre ei fac rezervarea online si 55% achita tot online, 30% prin transfer bancar, 15% direct în agentii sau la târgul de turism.

Vânzarile de Black Friday au reprezentat în ultimii doi ani aproximativ 45% din vânzarile lunii noiembrie. Cele mai solicitate pachete cu ocazia Black Friday sunt pentru vacante în Turcia: 22%, Grecia insulara si continentala: 15%, Spania: 12%, Sharm el Sheikh si Hurghada: 9%, Tunisia: 7%, Italia: 5%, Cipru: 5%, circuite culturale în Europa: 15%, vacante exotice în Seychelles, Mauritius, Maldive, Dubai, vacante în Laponia: 10%.

“Pachetele de vacanta care intra în campania Black Friday, din 15 noiembrie, au disponibilitati limitate si se epuizeaza de regula în proportie de 70% în primele patru ore de la lansare. Alegerea unei vacante în campaniile de reduceri speciale nu are numai avantajul unui pret redus, ci si al alegerii hotelului potrivit. Ne asteptam la vânzari de peste trei milioane de euro dupa saptamâna de reduceri speciale la târgul de turism, în agentiile proprii, pe portalul Paralela 45 si pe platforma eMag”, precizeaza Alin Burcea.

Turoperatorul Paralela 45 estimeaza ca va încheia anul cu un volum de vânzari de 70 de milioane de euro, în crestere cu 20% fata de anul trecut.

Agentia de turism Paralela 45, una dintre primele trei agentii private din România, împlineste anul viitor 30 de ani de activitate. Turoperator consacrat în vacante cu zboruri charter în Spania, Grecia, Turcia, Portugalia, Italia, Tunisia si Egipt, si cu peste 180 circuite culturale si istorice organizate anual pe patru continentele, ori programe pentru seniori, croaziere, vacante tailor made, programe de business travel, Paralela 45 combina experienta acumulata în 30 de ani cu capacitatea de a tine mereu pasul cu noile tendinte din turism.
Turoperatorul are în prezent o retea nationala de 50 de agentii de turism proprii si francize, fiind cea mai mai mare retea cu proprietar român din domeniul turismului.
Polita de asigurare pentru pachete de vacanta a ajuns la trei milioane de euro în 2019, odata cu noile reglementari privind garantarea pachetelor turistice, si este una dintre cele mai mari din piata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *