Imrom S.A. din Roman va reabilita varianta Milcov-IL Caragiale din Bacau. Cu ce oferta a castigat licitatia!



Imrom S.A. a castigat licitatia pentru „Reabilitarea infrastructurii urbane, zona I.L. Caragiale – Milcov – Se reabiliteaza strada MilcovIntersectie strada Letea din municipiul Bacau”. Anuntul final a fost postat la inceputul lunii februarie, pe site-ul licitatiilor publice din Romania (e-licitatie.ro).

Oferta romascanilor s-a dovedit a fi cea mai ieftina dintre cele 11 depuse de diverse firme, declarate admisibile. Intre valoarea lucrarilor, estimata de reprezentantii Primariei Bacau, care au facut caietele de sarcini (23,27 milioane), si oferta castigatoare (15,86 milioane) este o diferenta care bate la ochi, peste 7 milioane de lei. Primaria Bacau ar mai putea adauga, pentru „cheltuieli diverse si neprevazute“, inca 1,11 milioane de lei.

Valoarea estimata de Primaria Bacau, umflata cu o treime?!

Imrom SA din Roman pare sa-i fi facut de rusine pe specialistii care au realizat caietele pentru licitatie. Firma a venit cu justificari, prin care le-a aratat specialistilor din Bacau, ca valoarea estimata este umflata cu o treime. Ori situatia este asa, ori firma se va gasi in imposibilitatea de a finaliza lucrarile cu oferta de fata. Cu 15,87 de milioane se vor face: lucrari de drumuri – reabilitare trotuare (6 kilometri); – realizare parcari noi; – reparatii pasaj (pod la partea superioara) – retea de alimentare cu apa si bransamente individuale; – retea de canalizare menajera si racorduri individuale a blocurilor de pe strada Milcov; – canalizare pluvial – reamplasare capace rasuflatori gaze; – lucrari la reteaua de iluminat public, s.a.

Imrom poate subcontracta o buna parte dintre lucrari, mai ales cele ce tin de instalatii sau iluminat public. Proiectul de reabilitare a infrastructurii partii de est a Bacaului este realizat si din fonduri UE, structurale, deoarece Bacaul a fost declarat pol de dezvoltare urbana. La pretul cu care a fost castigata licitatia ramane de vazut cine va asigura dirigentia de santier dar si calitatea finala a lucrarilor. Iar la final, cetatenii Bacaului, DLAF-ul si OLAF-ul sa nu aiba ceva de comentat!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *