Cozi si scandal la E.ON Gaz



Forfota mare la sediul E.ON Gaz de pe strada Stefan cel Mare. O parte dintre bacauanii care au stat ieri la coada pentru depunerea noilor contracte de furnizare a gazelor au venit de la primele ore ale diminetii, cu mult inainte de inceperea programului propriu-zis. Au fost persoane care au stat la coada si in zilele precedente, dar care au avut un numar mare la bon si nu au mai reusit sa depuna contractul. Batrani, bolnavi, marea majoritate neinformati asupra modalitatilor de depunere a contractelor, bacauanii au suportat supliciul de a sta in picioare mai multe ore la coada. Unii au stat mai bine de o ora doar pentru a se informa referitor la actele necesare la dosar si, apoi, au revenit cu actele pentru reinnoirea contractului. „Eu am stat la coada cateva ore, trebuie sa vii de la 5 ca sa fii in fata la 8. Asa ceva nu e posibil. Daca tot schimba contractul puteau veni acasa sa faca asta, le dadeam si o cafea”, ne-a spus Liliana Franc, educatoare. Bacauanii sunt revoltati de modul in care sunt tratati de reprezentantii E.ON care nu au pus in strada un birou de informare clienti. „Vreau sa anunt Protectia Consumatorilor. Ar trebui sa fie un birou de informare. Stau de atata timp si inca mai astept la coada!”, a spus si Cosmin Barjoveanu. Bacauanul Bogdan Gheorghe e de parere ca toti sunt pusi pe furat. „Nu suntem bagati in seama. In Romania se fura totul. Asa e romanul nostru”. Putini sunt cei care au curajul sa se bage in fata. „Eu am sa le cer voie oamenilor. Nu am sa stau la coada asta ca sa stiu de ce trebuie sa facem din nou contract”, ne-a spus si Maria Vadana. Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE) a stabilit un nou continut al contractului cadru de furnizare, care constituie baza legala pentru furnizarea gazelor naturale in viitor, fapt ce a impus masura de reinnoire a contractelor la E.ON Gaz. Noile contracte prevad extinderea termenului de plata a facturii la 30 de zile calendaristice (fata de 15 zile anterior), introducerea sistemului de facturare a gazelor naturale pe baza de program de consum cu posibilitatea autocitirii lunare a contorului de catre consumator si transmiterea lunara a indexului catre furnizor, in conditiile si la termenele stabilite de acesta. E.ON Gaz le da sansa consumatorilor sa transmita un contract semnat prin posta, insotit de o copie de buletin: „Compania noastra roaga clientii sa foloseasca exclusiv serviciile postale pentru trimiterea catre E.ON Gaz Romania a unui exemplar semnat al noului contract.

Pentru a nu se crea aglomeratii an Centrele de Relatii cu Clientii si pentru a salva timp, rugam consumatorii sa returneze un exemplar semnat al noului contract prin posta, pe adresa Centrului de Relatii Clienti de care apartin, an termen de 15 zile de la primirea lui, ampreuna cu o copie a actului de identitate al titularului de contract”, ne-a precizat Corneliu Zait, purtatorul de cuvant al E.ON Gaz.

Un comentariu

  1. Dumitriu spune:

    D-le Corneliu Zait explicati-mi cum pot trimite noul contract cu EON GAZ prin posta daca nu am contractul de la centrul de relatii clienti Bacau ? De la centrul de relatii am primit numai invitatia ca in terman de 15 zile sa ma prezint pentru a semna noul contract. De unde pot procura noul contact pentru a-l completa si trimite prin posta? Mentionez ca sunt o persoana cu dizabilitati si nu ma pot deplasa la centrul de consum pentru a semna contractul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *