Peste 1000 de persoane au participat la Masa Mare, eveniment organizat de Danone Nutriday, in cinstea regiunii castigatoare a promotiei nationale “Regiuni, concurati si castigati!”.
“Moldova este una dintre cele 9 regiuni participante in promotie, recunoscuta pentru diversitatea bucatariei si gustul deosebit al delicateselor traditionale. Am organizat in Bacau evenimentul de premiere, Masa Mare fiind si unul dintre punctele culminante ale campaniei prin care am dorit sa redam bucatariei traditionale romanesti statutul binemeritat” spune Carmen Boer, Brand Manager Nutriday.
Masa Mare a insemnat bucate traditionale romanesti din cele 9 regiuni ale tarii, tombole cu multe premii si participanti de toate varstele. Dincolo de savoarea gustului bucatariei traditionale imbogatit cu Nutriday, publicul s-a bucurat de spectacolul oferit de ansamblurile folclorice “Ecoul din Vale” si “Bacaul”, ambele din Bacau, avandu-i ca solisti pe cunoscutii George Cojocarescu si Mihaela Iordache, sub indrumarea coregrafului Robert Costrovanu de la ansamblul “Ca la noi”.
Promotia nationala “Regiuni, concurati si castigati!” desfasurata in perioada 1 mai – 30 iunie pentru Danone Nutriday a antrenat in competitie noua regiuni geografice si culinare ale Romaniei, confirmand inca o data afinitatea romanilor pentru arta culinara si preferinta acestora pentru Nutriday, cea mai consumata marca de iaurt in Romania. In cadrul promotiei s-au acordat 630 de premii individuale constand in seturi de picnic si aparate de facut paine, marele premiu constand intr-un Citroen Grand C4 Picasso. In plus fata de premiile individuale, ineditul promotiei a constat in Masa Mare, eveniment pentru premierea regiunii castigatoare.
Nutriday este gama principala din portofoliul de produse DANONE si, totodata, cea mai consumata marca de iaurt din Romania: 4 din 10 iaurturi simple vandute in Romania, sunt Nutriday. Gama include iaurturi natur, iaurturi de baut, sana, iaurturi cu fructe, iaurt cu un continut redus de grasime, adresandu-se, prin diversitatea sa, tuturor membrilor familiei.
Compania DANONE PDPA Romania face parte din Grupul DANONE, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a inregistrat in 2010 vanzari de peste 17 miliarde EURO. DANONE Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2009 o cifra de afaceri de 435 milioane RON, in crestere fata de anul precedent. Compania are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.