Furnizorul de energie electrica si gaze anunta implementarea unui nou sistem digital prin care clientii isi pot vedea singuri facturile, date ce tin de plati, reconectare, etc. Sistemul self-service E.ON MyOffice vine de fapt tot in sprijinul persoanelor tinere sau de varsta a doua, obisnuiti cu tehnologia de ultima ora.
Comunicat: „Birouri digitale” E.ON în Centrele de Relatii Clienti din opt municipii resedinta de judet
Sistemul self-service E.ON MyOffice este disponibil pentru clientii din Iasi, Sibiu, Cluj Napoca, Târgu Mures, Bacau, Suceava, Timisoara si Baia Mare. Prin simpla atingere a touchscreen-ului consumatorii pot obtine rapid informatii despre conditiile de contractare, facturare sau îsi pot tipari singuri ultimele facturi emise.
E.ON MyOffice este utilizat zilnic de sute de persoane
E.ON continua sa diversifice serviciile oferite clientilor si pune la dispozitia acestora, în perimetrul Centrelor de Relatii Clienti din opt orase mari,un sistem de informare de tip self-service, usor de utilizat, sub numele E.ON MyOffice. Sistemul functioneaza asemenea unui „birou digital ” prin intermediul caruia clientii interesati pot obtine informatii de baza despre serviciile de gaze naturale si energie electrica, economisind timp, fara a mai fi necesar sa astepte pentru a fi preluati de catre un agent specializat.
Prin simpla atingere a touchscreen-ului, clientii E.ON pot obtine informatii privind contul de client, informatii generale despre contractare, acces la sistem, deconectare/reconectare si alte informatii de interes. Totodata, clientii pot vizualiza facturile emise si au posibilitatea de a tipari ultimele doua facturi.
E.ON MyOffice care a fost implementat gradual în reteaua de Centre de Relatii Clienti a companiei vine sa completeze serviciile oferite de platforma online E.ON Myline. Prin intermediul E.ON Myline, clientii au acces la informatii variate, relevante pentru gestionarea consumului de gaz sau electricitate. Dintre acestea amintim: date referitoare la facturile de consum, perioada de autocitire si transmiterea indexului contorului de gaz sau electricitate, modificarea rapida a programului de consum pentru gaze naturale sau a conventiei de consum pentru energie electrica, vizualizarea termenelor în care este necesara efectuarea reviziilor sau verificarilor tehnice periodice ale instalatiilor de utilizare gaze naturale. Totodata, platforma E.ON Myline include si alte functionalitati în avantajul clientilor precum: posibilitatea activarii facturii electronice, a vizualizarii acesteia imediat dupa emitere si posibilitatea de plata online, prin intermediul cardului bancar, fara perceperea unui comision.