”Strategia” serviciilor de combatere a criminalitatii organizate

Scris de VALENTIN VASILESCU

Legea de organizare si functionare nu le permite serviciilor implicarea în politica si derularea activitatilor comerciale, rolul lor fiind cel de arbitru care monitorizeaza mediul privat si de stat, pentru a depista si sanctiona ilegalitatile.

???????????????????????????????Ca serviciile de informatii, subordonate în totalitate lui presedintelui României, ca si ANAF-ul sau Justitia, ai caror sefi sunt numiti de presedinte, stiau tot ce facea clanul Bercea si fratele presedintelui, nu poate fi pus sub semnul întrebarii de nimeni. Desi George Maior încearca sa-l disculpe pe Traian Basescu, afirmând ca nu acestuia, ci altora ar fi transmis SRI-ul sute de informari legate de Bercea Mondialul, având ca obiect ”Stategia nationala a contracararii retelelor de criminalitate organizata”, aprobata de Consiliul Suprem de Aparare a Tarii condus de Traian Basescu.

De ce nu au miscat un deget macar, toate aceste structuri subordonate presedintelui ? Nu cumva serviciile facute de Bercea în campaniile electorale ale lui Traian Basescu si ale partidului sau PDL au avut un pret ? A fost rasplatit Bercea Mondialul, din ordinul presedintelui Traian Basescu, prin ceva ? Pentru a va raspunde singuri la aceasta întrebare va supun atentiei un caz similar care devoaleaza adevaratul rol al serviciilor de informatii românesti postdecembriste, în economia neo-liberala asa-zisa de piata, postdecembrista.
Potrivit cotidianului Libertatea din 14 mai 1993, premierul Petre Roman a fost cel care l-a pus pe generalul Victor Atanasie Stanculescu sa semneze detasarea generalului-maior de intendenta Gheorghe Florica, de la MApN direct în functia de sef al Garzii Financiare. În 1992 vechiul FSN-ul s-a spart si din acel moment Florica a ”servit” partidul lui Petre Roman, devenit PD si PDL sub Traian Basescu. Demiterea lui Florica din functia de sef al Garzii Financiare s-a datorat unui scandal politic instrumentat de FSN( PD ), izbucnit în 1993 odata cu publicarea în Evenimentul Zilei al lui Ion Cristoiu, a unui articol care continea o lista cu marii corupti ai României : Florin Georgescu (ministrul Finantelor), Ioan Mihai Popa si Corneliu Gorcea (secretari de stat – Ministerul Finantelor), Gheorghe Badescu (director adjunct – Directia Generala a Vamilor, fratele generalului SRI Dumitru Badescu ), Viorel Hrebenciuc (secretar general al Guvernului), general-locotenent George Ioan Danescu ( ministru de Interne ), general-maior Costica Voicu ( secretar de stat-Ministerul de Interne ), colonel Stoian Rusu (comandant UM 0215), colonel Vasile Muresan (adjunctul comandantului UM 0215), viceamiral Cico Dumitrescu ( sef de directie în Ministerul de Interne ), Mircea Vaida (secretar de stat – Administratia Publica Locala), general SRI Victor Marcu ( general SRI ), colonel SRI Marin Agapie ( sef directie financiara ), Cornel Dinu (subsecretar de stat – Ministerul Tineretului), Trita Fanita (director general – AgroExport), Octavian Andronic (redactor-sef – ziarul Libertatea) si sotia actualului europarlamentar PDL, Elena Stolojan.

Florica amenintând cu dezvaluiri socante despre faptele de coruptie comise de cei de pe lista. Pe 9 iunie 1993 grupul parlamentar PD, prin deputatul de Vaslui, Traian Basescu, a reusit constituirea un comisii de ancheta parlamentara ”în scopul identificarii cauzelor care genereazã coruptia si a combaterii fenomenului de coruptie, precum si a faptelor de aceasta natura în care sunt implicate autoritatile si pentru elucidarea cauzelor de coruptie prezentate în mass-media”.

Cînd Florica a aparut în fata Parlamentului, liderii PD i-au sugerat sa treaca în barca coruptilor, batând palma cu mafia cu care s-a luptat pâna atunci pentru a fi introdus de catre aceasta ”în circuit”. Formidabilele lui dezvaluiri rezumându-se la cîteva bâlbâieli lipsite de coerenta. Asadar mincinoasa campanie anticoruptie a lui Traian Basescu de dupa 2003 si ”tepele” lui Basescu în ceea ce priveste anticoruptia, au avut ca izvor de inspiratie teoria nimicului patentata de generalul Florica înca din 1993. Numai generalul Florica stie cât a bagat în campanile electorale ale PD-ului, ca urmare a transformarii sale în importator de tigari, protejat în operatiunile de import de tigari, de generalul SRI Dumitru Badescu, fratele directorului Directiei Generale a Vamilor, cel pentru care Florica avea dovezi ca ar fi fost corupt.

Scandalul „Tigareta Portul Vechi“ (pentru cunoscatori adevarata Tigareta II ) s-a declansat pe 14 martie 1998 ( cu mai bine de o luna de zile înainte de ”Tigareta II” ), când maiorul Lopataru de la Politia Economica Constanta a depistat în trafic la Eforie, câteva containere pline cu baxuri de tigari Assos, provenite de la firma greceasca “Papastratos”. Politia a predat sigilate tigarile Directiei Generale a Vamilor, prin adresa nr. 38336/1998 a IGP. Constatînd în final ca 24 containere cu tigari fusesera introduse în tara cu un vapor sub pavilion panamez prin Zona Libera Constanta Sud Agigea, folosindu-se de documente vamale false si aducând un prejudiciu de 27 de miliarde de lei vechi.

Tigarile apartineau în acte trio-ului : Jamal Al Atm, general (r.) Gheorghe Florica si Nicu Caracota, sprijiniti de o retea compusa din 19 de inculpati care beneficiau de sprijinul SRI. Adica de institutia care controla informativ toate “portile de intrare” în tara, protectia fiind asigurata de generalul SRI – Dumitru Badescu (seful diviziunii C – Contrainformatii Economice) cu acordul tacit al Consiliului Suprem de Aparare a Tarii, condus de Emil Constantinescu.

De aceea, cel care dirija de fapt toate operatiunile de contrabanda, figura ca administrator alfirmelor ”Business Woman” si Romolt ale lui Jamal si Florica si se numea GEORGE DUMITRESCU (legitimat cu B.I. seria DM nr. 365850), colonel activ SRI. Colonelul George Dumitrescu nu a fost audiat nici macar ca martor în dosar. Nu mai surprinde pe nimeni faptul ca dupa doua luni de la capturarea tigarilor, în care nu l-a cautat nimeni, Jamal a fost îmbarcat de SRI la bordul cursei ROT-15 Tarom cu destinatia Istanbul, împreuna cu Hitam Silim, Omar Nassr si Fadhel Mohamed, pe sub nasul Politiei de Frontiera de la Otopeni. De la Istanbul, Jamal a ajuns în aceeasi zi în Grecia. Nici macar când justitia elena a informat autoritatile române ca îl detinea în arest pe Jamal pentru alte fapte, nu s-a învrednicit nimeni sa ceara extradarea sa sau o comisie rogatorie ca sa-l audieze.

”Business Woman” a SRI si-a creat la Constanta în 1996 si o ramura militieneasca, protejata de UM 0215, Consiliul de Administratie al AFC Dinamo împuternicindu-l pe presedintele Petre Buduru (fost fotbalist la FC Farul si Dinamo ), sa asocieze AFC Dinamo cu urmatorii cetateni din Constanta: Dumitru Topa (fost ospatar la terasa Colonadelor), Nicu Caracota ( 26% din actiuni, implicat în 1993 în contrabanda cu tigari BT) si Dan Mihai Ovidiu pentru constituirea firmei „Business Sport”. Mâna în mâna, cele doua firme paravan ale serviciilor au derulat ani de zile operatiuni de contrabanda de tigari prin Zona Libera Constanta Sud Agigea. Interesant este ca Nicu Caracota a devenit si proprietarul restaurantului Zorile, de pe esplanada plajei Modern din Constanta, transformata în ultimii ani, în loc de recreere al fratilor Basescu.

http://www.ziuaconstanta.ro/images/stories/2010/07/29/pics/restaurant_zorile_traian_basescu_mircea_basescu_05.jpg

Tribunalul Constanta a dat primele sentinte de condamnare ( între doi si noua ani jumatate de închisoare ) în dosarul „Tigareta Portul Vechi“ în 2003, la cinci ani de la producerea faptei. Monica Macovei, în calitate de presedinte al APADOR CH, l-a aparat pe generalului Gheorghe Florica si în 2005, dupa ce aceasta a fost numita în functia de ministru al Justitiei, Curtea de Apel Constanta a casat sentinta Tribunalului Constanta, trimitând spre rejudecare dosarul. Asa se face ca în tot refacîndu-se, în 2011, faptele din dosarul ”Tigareta Portul Vechi” s-au prescris, procesul fiind casat. Monica Macovei este o piesa importanta din ”anturajul” lui Traian Basescu întrucît pe tatal lui Macovei, colonelului magistrat Vasile R. Gherghescu, l-au prins evenimentele din decembrie 1989 încadrat la Sectia pentru Problemele Militare si Justitie a Comitetului Central al PCR, instructor pentru Parchetul General, despre al carui rol în transformarea Justitiei ”independente”, am vorbit în alt articol.

http://youtu.be/TbdodVdlyHw
Asadar vorbim despre doua firme acoperite ale SRI si UM 0215 care ”faceau” bani pentru clientela politica a momentului ( PD, PNL, PNT-CD ), servind astfel interesele personale unor oameni ajunsi în vîrful ierarhiei statului, ca reprezentanti ai unor partide politice. Contrar obiectului activitatii serviciilor de informatii ale statului român, toate subordonate presedintelui României, care este apararea intereselor statului si ale cetatenilor acestuia.

Impartaseste

administrator a etichetat acest articol cu: , , , , , ,

Un comentariu

  1. Scrisoare deschisa Dnei Dr.Ecaterina Andronescu.

    Autor:
    Dr.Botomei Vasile Presedintele Uniunii Nationale a Barourilor din Romania-UNBR, CIF 29497286, http://www.unbr.info

    Distins Dna Senator, Ministru, Prof. Univ. Dr. Ecaterina Andronescu.
    _____________________________________________________
    Ministerul Educatiei Nationale din Romania in Plenul Consiliului National de Recunoastere si Echivalare a Diplomelor si Titluri Stitifice din Romania(CNRED) din Ministerul Educatiei Nationale a aprobat echivalarea diplomei de doctor in stiinte juridice obtinuta de autorul Dr.Botomei Vasile, cetatean roman,domiciliat in Bacau,Str.Luminii.3 bis,A2, de profesie avocat mediator, subinginer aviatie,locotenent navigator aviatie in rezerva, cu incepere obtinuta din 7 iulie 2014 prin Universitatea de Stat din Moldova, prin recunoastere in Romani cu toate drepturile aferente gradului stiintific de doctor in domeniul drept, cu incepere din 17aprilie 2014.
    Pentu prima data in Romania s-a ajuns ca rezultatul unei cercetari stiintifice in materie de doctorat in drept sa reformeze sistemul juridic in materia organizarii profesiei de avocat.
    Mai exact am realizat o aplicatie practic- stiintifica prin care la tema tezei am creat o noua structura de organizare a profesiei de avocat la nivel national in Romania,in forma de pluralism de Uniuni Nationale de Barouri in Romania(UNBR), la nivel national.Aplicatia probeaza intrarea in vigoare a noului concept juridic denumit ,,pluralism al organizatiilor profesionale de aparare” care rastoarna vechiul concept de unicitate a organizatiilor profesionale de aparare ce au fost reprezentate prin unicitatea de UNBR. Mai exact Legea de organizare si functionare a profesiei de avocat din Romania nr.51/1995,republicata,a prevazut doar cadrul normativ de organizare a profesiei de avocat, considerata eminamente de drept privat, nefiind in competenta Parmanetului de a infiinta Barouriu sau UNBR-uri, in consideratia ca barourile de avocati sunt structuri profesionale de drept privat, care potrivit Noului cod civil, sunt prevazute a se infiinta prin acte constitutive si nu prin Lege.
    Mai prevede Legea avocaturii ca barourile nu se pot constitui decat in cadrul UNBR,motiv pentru care nu puteau apare barouri decat in conditile in care se infiintau in UNBR si maxim cate un barou in fiecarte judet.
    Asa s-a procedat de exemplu cand s-a infiintatjudetul Ilfov, ce acondus la infiintarea ulterior si a Baroului Ilfov.
    Din punct de vedere juridic nu era reglementare in materia interzicerii infiintarii de UNBR, considerandu-se ca abordarea aceasta ar depasi nivelul de interes pentru constituire din partea vre-unui autor. In lipsa unei reglementari restrictive se aplica principiul:,,Ceea ce legea nu interzice nici interpretul nu tebuie sa o faca”. Pentru ca domeniul de organizare aprofesiei de avocat este reprezentat la nivelul cel mai inlt din stat, abordarea se cuvenea a fi facuta la un nivel la fel de important si la oscara de dimensiune care sa depaseasca asteptarile celor care s-ar fi opus unei noi teorii si practici in domeniu.Asadar am ales sa abordez acest domeniu printr-o cercetare stiintifica care nu se putea face la vremea inceperii acesteia decat in strainatate.
    Asa am ales sa aplic la doctorat in Republica Moldova, tara ,,straina” in care profesia de avocat este sub tutela Ministerului de Justitie, motiv pentru care nu am intampinat blocaje in aprobarea temei propuse de mine denumita: ,,Raspunderea Administrativa.Aspecte practico-stiintifice in plan comparat:Republica Moldova-Romania”, in care mi-am propus sa cercetez in plan comparat: raspunderea administrativa a functionarilor publici, organelor de conducere din partidele politice,a alesilor locali,a organelor de conducere din institutiile publice, a magistratilor si inclusiv a statului prin garantarea dreptului la aparare prin avocati.
    Cerectarea a durat 8 ani de zile pana am terminat toate examenele si am sustinut teza in public.
    ASm publicat 33 de articole stiintificce la tema tezei, doua monografii,o carte de drept administrativ si o aplicatie la Curtea Europeana, unde am sustinut ca avocat si am castigat un dosar in contradictoriu cu Statul Roman, in cauza SC.Bartolo Prod Com SRL c.Romania,solutionat din 21 febr.2012, in materia raspunderii administrative a statului pentru incalcarea dreptului la un proces echitabil de autoritatile executive din Romaia.Exemplu a fost administratia primarului romeo Stavarache din Bacau, care refuza sa puna inexecutare mai multe hotarari judecatoresti irevocabile,din a carui fata a fost condamnata Romania la CEDO,iar decizia este publicata cu valoare de act normativ in dreptul intern roman in M.Of.610/24 august 2012.
    Toate domeniile de cercetare au avut aplicatii si implementari.
    In materia cercetarii raspunderii statului pentru garantarea dreptului de aparare prin barouri si UNBR-uri inregistrate in forma de pluralism la nivel judetean si la nivel national prin structuri profesionale concurente, am apliacat in programul de cercetare metode si modalitati de infiintarea a unei alte structuri profesionale de organizare a profesiei de avocat la nivel national in Romania, reusind prin istitutiile statului ca pe baza actelor concepute in teza,sa obtin autentificarea actelor constitutive printr-un notar public din Romania,si sa indeplinesc toate formalitatile cerute de Legea 51/1995 republicata, prin aplicarea si a noului Cod civil din Romania intrat invigoare din 01 oct.2010, si sa obtin inregistrarea cu personalitate juridica a inca unei Uniuni denumita asa cum prevede Legea 51/1995 republicata de: Uniunea Nationala a Barourilor din Romania-UNBR, cu obiect si scop de activitate in calitate de persoana juridica de interes public, identic cu al celeilalte organizatii denumita Uniunea Nationala a Barourilor din Romania cu ascendent din trecutele vremuri.
    Diferenta este ca in cealalta Uniune sunt aproximativ 30.000 de avocati ,iar in Uniunea pe care am infiintat-o sunt singur.
    La inceput a fost recunoscuta cercetarea doar in Republicas Moldova prin aprobarea cercetarii si rezultatelor acesteia in toate etapele din examenele de doctorat prin 58 de cercetatori stintifici specializati in drept public.Rezultatele au fost deosebit de apreciate si sunt incluse in programul de cercetare la doctorat si postdoctorat.
    Practica CNRED din Ministerul Educatiei Nationale este de o mai mare prudenta in materie de echivalare a titlurilor stiintifice de doctor obtinute in strainate,motivpentru care, prea putine diplome de doctor in drept obtinute in strainatate sunt echivalate in Romnaia.
    Asadar cand a venit si randul echivalarii diplomei mele de doctor, comisia de specialitate juridica avea reportate teze din ultimii 4 ani in urma,ce nu erau admise,repise pe rol la cererea autorilor.
    M-am bucurat de un real succes la CNRED din MEN din Romania, fiind unica teza de doctor aprobata si in Comisia Juridica si in Plenul CNRED.
    Asa s-a intamplat ca noul concept de pluralism de organizatii profesionale de tip barou prin mai multe barouri in judete si de pluralism de organizatii profesionale de tip UNBR prin mai m ulte UNBR-uri in tara sa fie autorizat prin Ministerul Educatiei Nationale din Romania, cu alte cuvunte sa se ridice la nivel institutional prin efectul Legii invatamantului si cercetarii din Romania.
    Organele de conducere ale structurii cu ascendent in comunism au fost luate prin surprindere de rezultatul acestei cercetari stiintifice in materie de drept.
    Culmea este ca nu trebuie modificata Legea actuala a avocaturii pentru a coexista ambele structuri profesionale, deoarece prin art.1.3 din Legea 51/1995,republicata ,se prevede ca: ,,In fiecare judet exista cate un singur barou din cadrul UNBR.Infiintarea de barouri in afara de UNBR sunt interzise”.
    In aplicarea acestui temei de drept, UNBR are drept sa aiba un singur Barou in fiecare judet din tara. Dca sunt mai multe UNBR inregistrate in aplicarea Legii 51/1995,r, nu are decat fiecare UNBR sa infiinteze si sa detinacate un singur Barou in fiecare judet.
    DEspre acest lucru am vorbit in anii anteriori cu dnul dr.Victor Viorel Ponta, cu prilejul placutelor intalniri de la Sfanta Paraschieva de la Iasi
    , ultima data fiind pe 14 oct.2013, cand am fost onorat sa am dialog cu domia dstra si in Cancelarie si la Dineu cu Patriarhul in 2012 si respectiv cu Mitropolitul in 14 oct.2013.
    Premierul a fost incantat sa auda nou concept publicat la doctorat inmaterie de pluralism de barouri si UNBR-uri, pe care i l-am prezentat in teza pe care i-am inmanat-o la intalnirea din Cancelaria Catedralei Meropolitane din Iasi,pe 14 octombrie 2014. Cu acel prilej i-am oferit un exemplar din teza dlui prif.univ.dr. Tudorel Toader, si dstra v-am a oferit un dosar cu referatele referentilor oficiali printre care este si referatul dlui prof.univ.dr.Pavel Abraham de la Universitatea din Bucuresti si avocat in structura UNBR-ului concurent.
    Rezultatele aplicatiilor din teza sunt aprobate spre documentare si introduse in programul de instruire profesionala si perfectionare continua prin instantele de toate gradele din Romania,Parchete,MInisterul Afacerilor Interne, Ministerul Jandarmeriei Romane,Ministerul de Finante Publice,Ministerul Dezvoltarii Regionale,Ministerul Afacerilor Interne-Departamentul IMI, Unitati ale Administratiei Publice cu grad de Consilii Judetene, Municipii resedinte de judet, orase,comune,Institutii de Prefect,Penitenciare,Universitati, Comisia Europeana, mai putin la judecatoria Bacau si Curtea de Apel Bacau.
    Daca in tara si in strainatate m-am bucurat de aprecierea rezultatelor cercetarii, in Bacau, am trecut prin mari incercari de groaza cu aplicatiile din doctorat fiind acuzat de decanul celuilalt Barou denumit Baroul Bacau AFJ, publicat in continuare pe http://www.m.finante.ro cu acte normative abrogate, ca am folosit denumirea pe nedrept denumirea de Baroul Bacau din cadrul Uniunii Nationale a Barourilor dinRomania, inregistrat de stat pe adresa sediului meu, pe numele meu de Decan, autorizat ca persoana juridica de interes public cu CIF 16655686, pentru care la presiunea mediatica facuta de organele de conducere ale structurii Baroul Bacau AFJ, am fost cantonat intr-un concediu fortat la IPJ Bacau,pentru 33 de zile de arest exact cu treizeci de zile de a avea sustinerea tezei in public, planificata si publicata in strainatate pe http://www.cnaa.rm.
    Am reusit sa sustin teza prin replanificare de pe 7 iunie 2013 pentru data de 5 iulie 2013, din oficiu prin cererea Universitatii de Stat din Moldova. Noroc ca Parchetul de pe langa ICCJ a publicat pe internet motivul retinerii mele,si astfel profesorii au apreciat ca in Romania democratia este relativ ,,tanara”, moitiv pentru care m-au ajutat cu replanificarea sustinerii in public pentru o singura data.
    In contiunare sunt salariat meseria de avocat, angajat cu contract de munca pe duratanedeterminata de timp cu incepere din aprilie 2000, prin contract inregistrat la Inspectoratul Teritorial de Munca Bacau. Baroul infiintat la teza de doctorat are salariati,consilier juridic, secretar,expert contabil,in identitate cu persoanele juridice de interes public asimilate institutiilor de interes public potrivit Legii de organizare si functionare a profesiei de avocat nr.51/1995,republicata din Romania.
    Cum cercetarea este un bun de interes public, care profita tuturor celor care indeplinesc conditiile cerute de Legea 51/1995 de a se inscrie in profesia de avocat organizata in noul concept de pluralism profesional, doresc sa fac publice rezultatele cercetarii si aplicatiilor din teza, spre a veni in sprijinul absolventilor cu licenta in drept cu obtiunea inscrierii in noua Uniune Nationala a Barourilor din Romania-UNBR, publicata pe http://www.unbr.info.
    Va rog urmatoarele:
    Sa binevoiti a ma ajuta in promovarea in mediul universitar a rezultatelor aprobate de MEN,sa ma ajutati in integrarea ca doctor in stiinte juridice specializat in institutii de drept public(administrativ) in activitatii institutionale de cercetare juridica din Romania, in inavatamantul universitar si in orice domeniu de drept public cu, care interferati, in aparitia impreuna cu domnia dstra in cadrul unor emisiuni TV, daca nu va cer prea mult, si daca puteti si apreciati inclusiv cu o recomandare de inscriere in PSD, in consideratia ca aplicatia in functii de raspundere din stat, se face cu participarea factorului politic.
    Nu doresc sa iau locul nimanui!
    Vreau sa aplic ceea ce stiu, ce pot si ce altii nu cunosc ca poate fi facut!
    Am la nivel de Bacau, o armata de avocati si de agenti guvernamentali pe capul meu.
    Dumnezeu este cel care m-a ajutat sa duc la capat teza de doctorat.
    Reminiscentele din partea vechilor structuri cu reprezentare la cel mai inalt nivel din celalalt UNBR sunt la maxim in continuare.
    Motivul pentru care va scriu, estye e a nu ajunge sa-mi faca altceva cei care isi vad periclitata unicitatea formelor lor, pe care nu le-au crezut vreo-data ca vor putea fi infruntate.
    Este exact ca in Galileo Galilei pe care l-au ars pe rug cand a descoperit ca Pamantul se invarteste in jurul axei sale.
    ,,Si totusi exista! Si totusi se invarteste!”
    Inchipuiti-va va rog daca puteti, ce reactii au domnii din structura celuilalt UNBR,cu ocazia aparitiei noului concept de organizare a barourilor prin structuri concurente de UNBR-uri! Asta mai cu seama dupa ce am iesit din stare de arest preventiv dupa 33 de ziule de arest inainte de doctorat, cand am mers sa sustin in continuare conceptul meu de pluralism de barouri si de UNBR-uri, in timp ce se considera ca nu voi mai putea sa mai sustin teza de doctor, cu atat mai mult cu cat eram eliberat sub control judiciar cu obligatia de a nu parasi tara.
    Ca printr-un miracol am obtinut ridicarea controlului judiciar pentru 30 de zile, exact cand am avut replanificarea sustinerii in publiuc a tezei.
    In continuare sunt cercetat si judecat in mai multe dosar penale exact pentru acelas rezultat de la teza de doctorat.
    Daca ma ajuta Dumnezeu sa nu patesc ceva din cauza adverasrilor mei din cealalta UNBR,voi reusi sa inscriu in profesia de avocat pe toti care au licenta in drept,care indeplinesc conditiile de sanatate, probitate morala si prezinta aptitudini de formare pentru profesia de avocat.
    Este o sitiatie aproximativ identica cu, concurenta dintre Universitatile particulare pe laga Universitatile de stat, numai ca aici toti profesionisti sunt organizati in UNBR-uri si barouri de drept privat.
    Va rog sa binevoiti a ma sustine cu ce va sta in putinta, ca senator, ca om de stiinta membru in structurile de conducere ale celor mai inalte foruri stiintifice, ca membru marcant in PSD in reprezentarea din PSD.
    Pentru mine orice sprijin cat de mic, este mai mult decat nimic!
    Teza si aplicatiile acesteia sunt publicate pe http://www.unbr.info.
    Primiti va rog Disdinsa Doamna Ministru/Senator/Rector cele mai alese consideratii si respect din partea mea!
    Dr.Av.Botomei Vasile..
    ________________________________________________________
    Bacau,str.Oituz,33,
    http://www.unbr.info,
    http://www.botomeivasile.ro,
    http://www.avocatul-poporului.ro,
    Email/faceboh: botomei.vasile@yahoo.com,
    mobil:0744191717.
    ____________________________________________________
    Uniunea Nationala a Barourilor din Romania – U.N.B.R.
    Aplicatie practico-stiintifica la teza dedoctorat Botomei Vasile
    UNBR.INFO
    Daca va place va rog sa distribuiti mai departe!
    Cu multumire,
    Dr.Av.Botomei Vasile

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com