Orange isi santajeaza clientii fideli/ Abonamente facute „pe furate”



Compania de telefonie mobila, care ocupa pe piata romaneasca o pozitie relativa de monopol, isi permite sa apeleze la practici agresive, in defavoarea clientilor. Cei care au ani buni de Orange si vor sa-si reduca abonamentele, care au ajuns la valori astronomice, nu pot face asta decat in limitele impuse de societate, chiar daca expira perioada contractuala. Daca nu accepta conditiile impuse de firma de telefonie mobila si vor sa rezilieze contractul, atunci lor nu li se permite sa-si pastreze numarul.

Compania Orange, renumita prin vechimea pe piata de telefonie mobila din Romania, apeleaza la unele mizerii chiar in cazul clientilor fideli, care au peste 10 ani de contract cu societatea. Consultantii firmei deranjeaza in cele mai nepotrivite momente, pentru a-i convinge pe clientii Orange de noile oferte si avantaje. Astfel, valoarea abonamentului creste de la 7, la 12, la 20 si apoi 40 de euro si chiar mai mult. Vanzarea abonamentelor este facuta cu orice pret, chiar si cu acela de a-i minti pe proprii „parteneri”.

 

Detin un abonament Orange Delfin + 40, facut cu grija consultantilor de la Bucuresti. De la abonamentul de 7 dolari, apoi 12 euro, am ajuns sa platesc mai bine de 40 de euro lunar numai pe abonament. Acestia si-au aratat ingrijorarea ca platesc mult pe telefon, ca am cost suplimentar, si ca ar fi bine sa trec la un abonament cu mai multe minute si mesaje, astfel incat sa nu mai fac costuri suplimentare. Momentul in care acestia m-au sunat, in timpul activitatii, a fost cat se poate de nepotrivit. Am acceptat pripit, partial si pentru a scapa de amabilitatea fortata a unei persoane necunoscute. Ulterior am realizat faptul ca platesc de cateva ori mai mult decat altii, cu noua oferta.

In cateva zile expira perioada contractuala, asa ca am cerut sfatul consultantilor de telefonie mobila. „Nu puteti reduce abonamentul decat maxim la 30 de euro, lunar. Chiar daca va expira perioada contractuala, dumneavoastra nu puteti opta pentru un abonament de 7 euro (desi are o oferta aproape similara cu Delfin 40). Eu zic sa vorbiti cu consultantii nostri de la Bucuresti. Sunati la 411 sa vedeti ce oferta va vor face, alta decat cea comerciala”, a spus angajatul Orange de la reprezentanta centrala din Bacau. Am intrebat daca nu pot rezilia contractul si sa fac altul, ca un nou venit, ca sa scap de povara de a fi client fidel. Dar sa-mi pastrez numarul, ca este istoria ultimilor 10 ani si aici ma gasesc cei care ma cunosc. „Nu cred ca vi se va permite sa pastrati numarul. Dar discutati intai”, a mai spus acelasi angajat. Practic, acum sunt la bunul plac al consilierilor de la Bucuresti. Eu pot desface contractul, dar pierd numarul, chiar daca as dori sa-mi fac un abonament redus pe acelasi numar.

 

Intr-o situatie similara s-a aflat si medicul Gabriel Axinte, care este si consilier local. „Asa am patit si eu. Am ajuns la un abonament mare, dar mi-au zis ca nu pot sa-l micsorez, decat in anumite limite. Au incercat chiar sa ma minta. Mi-au zis ca imi pierd numarul. Am reusit pana la urma sa-mi portez numarul la alta companie”, a spus Gabriel Axinte.

 

Impartaseste

Mircea Merticariu a etichetat acest articol cu: , , , ,

Un comentariu

  1. Ducu spune:

    Se poate porta nr, se poate face cerere scrisa de reziliere care sa fie trimisa atat la orange cat si la OPC, in care sa se specifice ca se doreste pastrarea nr.

Lasă un răspuns la Ducu Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *