Noul model sport-compact Mercedes-Benz GALERIE FOTO

Odata cu lansarea noii generatii Clasa A, Mercedes-Benz deschide un nou capitol în segmentul compact: A-ul transmite acum emotii deosebit de puternice prin designul sau, are motorizari foarte performante cu puteri cuprinse între 80 kW (109 CP) si 155 kW (211 CP), este extrem de prietenos cu mediul (are emisii de doar 98 de grame de CO2 per kilometru parcurs) si cel mai bun coeficient aerodinamic din segment – 0,27.  În acelasi timp, noua Clasa A enunta un principiu esential al Mercedes-Benz: siguranta nu depinde de pretul masinii. Cel mai accesibil model Mercedes-Benz este echipat standard, printre altele, cu dotari precum sistemul cu radar COLLISION PREVENTION ASSIST. Preturile noii Clase A încep de la 19.900 euro (fara TVA) pentru modelul A 180 BlueEFFICIENCY. Noua Clasa A poate fi comandata la toate centrele autorizate Mercedes-Benz din România.

„Noua Clasa A defineste pulsul unei noi generatii de modele Mercedes-Benz”, declara Dr. Joachim Schmidt, membru al Consiliului de Conducere Mercedes-Benz Cars, responsabil de Vânzari si Marketing. „Am creat o masina complet noua ce stabileste noi standarde în segmentul sau. Sunt convins ca noua Clasa A va contribui decisiv la atingerea obiectivelor strategice de crestere ale Mercedes-Benz pentru anul 2020”.

Cu climatizare automata THERMATIC, sistem Audio 20 cu radio, CD, MP3, slot USB, display cu diagonala de 14.7 cm si conexiune bluetooth, geamuri actionate electric fata si spate, sistem de aprindere automata a farurilor HEADLAMP ASSIST si volan multifunctional cu 12 butoane, noua Clasa A este deja dotata complet chiar si în echiparea standard. Cu ajutorul a trei linii de echipare, „Urban”, „StyLe”, „AMG Sport”, precum si a trei pachete de design („Night”, „Exclusive” si „AMG Exclusive”) la care se adauga o lista impresionanta de dotari optionale, noua Clasa A poate fi configurata conform dorintelor fiecarui client în parte.

Mercedes-Benz Clasa A: continuarea unei povesti de succes

La nivel global, Clasa A a fost un succes înca de la lansarea initiala din 1997, când a creat un sub-segment al clasei sale datorita unui concept unic de design. A doua generatie, lansata în 2005, a fost comercializata în peste un milion de exemplare.

În acest an, al lansarii noi generatii, Clasa A a continuat sa fie un model extrem de popular: în primul trimestru al anului 2012, vânzarile Clasei A au crescut semnificativ cu 17% comparativ cu anul precedent. Clasa A este foarte bine vânduta pe pietele europene, cea mai mare piata, Germania, fiind urmata de Marea Britanie, Italia si Franta.

 

Impartaseste

administrator a etichetat acest articol cu: , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 

WP to LinkedIn Auto Publish Powered By : XYZScripts.com