Nicu Zaharia si Georgian Tarnacop, campanii curajoase, pe online



Tineri si ambitiosi, atat Zaharia cat si Tarnacop au inteles ca o campanie online de calitate poate aduce voturi si costa mai putin. Social democratul Nicu Zaharia, care are ca semn distinctiv un Z (simbolic Zorro) are mii de sustinatori pe Facebook si cateva grupuri care ii promoveaza ideile. Georgian Tarnacop(Efectul Tarnacop pana pe 11 mai, dupa care va lasa locul economistului Tarnacop)  a ales sa-si transforme numele intr-un simbol care sa-i aduca notorietate. El a anuntat ca va lovi cu tarnacopul in coruptia si clientelismul din Primaria Bacau. Desi pentru multi este greu de crezut ca in institutia bacauana se vor produce schimbari (nici Directia Nationala Anticoruptie (DNA) Bacau nu a reusit sa treaca vreodata cu intelegerea problemelor dincolo de NUP), Tarnacop anunta unele dezvaluiri dar si o campanie de calitate sprijinita de consultanti din SUA. Pana atunci, are pe site-ul propriu bancuri cu Doru si Romica, unele chiar reusite.

Atat Zaharia, cat si Tarnacop considera ca situatia economica grava din Bacau se datoreaza atat fostului primar, cat si actualului primar. Pe site-ul lui Nicu Zaharia intalnim materiale ca: „Stavarache, Sechelariu tot un SS“ sau „Apel catre lichele“, care contin atacuri dure la adresa conducerii actuale a administratiei bacauane. In acelasi timp, Georgian Tarnacop va incheia un contract cu alegatorii din municipiul Bacau, parafat de notar, prin care se obliga sa-si respecte obiectivele electorale. Altfel, demisia este sigura!

2 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *